«

»

Bejegyzés nyomtatása

Hirdetés rotáció az ETARGET kampányokban

Etarget hirdetés rotációA linkek és hirdetési szövegek rotálása egy olyan funkció az ETARGET rendszerében, amely lehetővé teszi a hirdető számára, hogy ugyanazon kulcsszóhalmazhoz három különböző hirdetési szöveget és linket rendelhessünk hozzá. Marketing szempontból ez egy jó lehetőség arra, hogy leteszteljük, melyik szöveg  s link variáció hozza a legtöbb konverziót. Az ETARGET kampánykezelő rendszere figyeli a hirdetés variációk eredményeit és automatikusan a legjobban teljesítő (legtöbb látogatót hozó) reklámot részesíti előnyben.
Ezzel a módszerrel lerövidíthetjük a reklámszövegek tesztelésének idejét, így az automatikus rendszernek köszönhetően a legjobb eredményekre törekedhetünk. Természetesen lehetőség van a hirdetés variációk megjelenési gyakoriságának manuális beállítására is.

 

Másik nagy előnye ennek a hirdetési módszernek, hogy különböző terméket is hirdethet azonos kulcsszóhalmaz használatával.

Szeretne az ETARGET reklámkampány kezelő rendszerében hirdetni, de nem tudja hogyan fogjon hozzá?
Már van ETARGET kampánya, de úgy érzi profi segítsége lenne szüksége?

Válassza a Reklám Arzenált, mert nekünk már nagy gyakorlatunk van Google és Etarget kampányok kialakításában. Költséghatékonyak vagyunk, így a megbízás költsége megtérül a profi beállításoknak köszönhetően. Ha minket választ, akkor biztosak vagyunk benne, hogy hosszú távú, elégedett üzleti partnerünk lesz. Kérjen tőlünk ajánlatot. Kattintson ide!
Ha szeretne kipróbálni, hogy Önnek hogyan menne az ETARGET rendszerében való hirdetés, akkor regisztráljon be itt.

Az adott cikk linkje: http://reklamarzenal.hu/hirdetes-rotacio-az-etarget-kampanyokban/